Кошик
181 відгук
+380 (96) 230-73-74
BLACK CAT

Пам'ятка покупцеві

Пам'ятка покупцеві

21.03.18

1. ОТРИМАННЯ ТОВАРУ. При отриманні товару посилку необхідно відкривати у присутності співробітника Нової Пошти/ кур'єра компанії. Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідність комплектації замовлення; переконайтеся в тому, що якість і кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей у випадку пошкодження або крадіжки товару під час перевезення. Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару або недостача, Вам потрібно скласти акт прийому-передачі спільно з працівником відділення. Всю необхідну інформацію можна отримати у співробітника Нової Пошти.

2. ПОШКОДЖЕННЯ/ ВТРАТА ТОВАРУ ПРИ ТРАНСПОРТУВАННІ. За пошкоджений або загублений товар Ви можете отримати компенсацію лише правильно склавши акт прийому-передачі/ претензію. В іншому випадку буде неможливо отримати компенсацію або довести вину перевізника. Продавець не несе відповідальність за роботу служби доставки і не відшкодовує вартість товару, який було пошкоджено або втрачено з вини перевізника.

3. ВІДМОВА ВІД ОТРИМАННЯ ТОВАРУ. Шановні клієнти, якщо з якоїсь причини Ви передумали забирати замовлення, будь ласка, повідомте нам про це. Будь ласка, не ігноруйте дзвінки операторів. Відмовитися від замовлення ― Ваше право. Це ніяк не вплине на подальше обслуговування, і Ви зможете зробити наступне замовлення, коли це буде зручно.

4. ЗАМІНА/ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ гарантований ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та здійснюється за рахунок Покупця протягом 14 днів з дня продажу товару. Заміна/ повернення можливі у випадку, якщо товар не був у вжитку, не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам, є заводські ярлики і бирки, товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару. Не підлягають заміні/ поверненню товари з переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого КМУ, згідно ст. 9 ЗУ «ПРО захист прав споживачів». При відмові від товару в разі, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом. УВАГА! Транспортування товару/ заміни товару в даному випадку проводиться за рахунок Покупця. Якщо при розгляді вимоги Покупця про заміну/ повернення товару буде встановлено, що товар був в експлуатації, має дефекти (тріщини, подряпини, сколи, механічні пошкодження, за винятком прихованих виробничих дефектів), знаходиться в неповній комплектації або не в заводській упаковці, то обмін/ повернення зроблений не буде. При поверненні не допускається нанесення на упаковку написів, адрес, клейких матеріалів та ін. Пересилаючи посилку поштою необхідно використовувати додаткову упаковку.

5. ЗАМІНА/ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ гарантований ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та здійснюється у разі виявлення істотних недоліків товару або прихованих виробничих дефектів, виявлених в процесі експлуатації. Відмінність елементів дизайну, відтінку або оформлення від заявлених в описі на сайті не є істотним недоліком, несправністю або нефункціональністю товару. Можлива заміна товару або його комплектуючих на аналогічні по властивостях і вартості, за умови попереднього узгодження з Покупцем, не є істотним недоліком, несправністю або нефункціональністю товару. При виникненні проблем з товаром переконайтеся, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією по експлуатації товару, пам'яткою Покупця а також інформацією про цей товар, доступною на сайті компанії. Для обміну товару неналежної якості необхідно отримання висновку експертизи. Всі подальші дії щодо заміни/ повернення товару здійснюються виключно на підставі висновку експертизи. УВАГА! Якщо в результаті експертизи товару встановлено, що недоліки виникли внаслідок обставин, за які Продавець (виробник) не відповідає, Покупець зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи, транспортуванням і зберіганням товару. Доставку товару до Продавця і назад здійснює Покупець.

6. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ Продавця регулюються ст. 7, 8 ЗУ «ПРО захист прав споживачів». На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутність в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін до 3 місяців від дати одержання, в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон/ чек, який необхідно зберігати протягом усього терміну експлуатації. На окремі види товарів поширюється гарантія, встановлена виробником і підтверджена гарантійним талоном. За інформацією щодо деталей гарантійного обслуговування звертайтеся до наших менеджерів за телефонами, вказаними на сайті компанії. УВАГА! Термін гарантійного ремонту визначається авторизованим сервісним центром Продавця. Якщо товар втратив функціональність, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого Продавцем, про те, що умови експлуатації не порушені.

7. УМОВИ ЗАМІНИ/ ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТОСТІ ТОВАРУ. Для заміни/ повернення/ гарантійного обслуговування товару Покупець зобов'язаний надати документ, що засвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює), гарантійний талон, розрахунковий документ, що підтверджує факт купівлі, а також оригінал заяви у вільній формі. Дана заява подається особисто або поштовим відправленням в офісі компанії. На вимогу Покупця товар обмінюється на аналогічний, відповідно до ст. 8, 9 ЗУ «ПРО захист прав споживачів», або повернення сплачених Покупцем грошових коштів способом, узгодженим сторонами, в термін до 7 банківських днів. Всі витрати по транспортуванню товару належної якості і його заміни оплачуються за рахунок Покупця, крім тих випадків, коли причиною повернення послужила помилка працівників магазину. Також можливий обмін на інший товар, наявний у наявності. У разі, якщо Ви не можете підібрати товари на заміну, гроші можна залишити на рахунку магазину і скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення.

8. АНУЛЮВАННЯ ГАРАНТІЇ відбувається в наступних випадках:

- пошкоджені якісь захисні знаки фірми-виробника/ Продавця: стікери, наклейки, пломби тощо;

- вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;

- виникло пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- виріб має виражені механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

- було здійснено несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару

- товар пошкоджений внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових та інших факторів ситуацій, а не залежать від Продавця;

- дефекти викликані впровадженням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;

- виникло пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

- природний знос чи вичерпання ресурсу;

- випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі,

- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

9. ТОВАРИ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ. У відповідності зі ст. 9 ЗУ «ПРО захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню. До таких товарів, зокрема, відносяться:

- продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни;

- парфумерно-косметичні вироби;

- апарати для гоління, помазки для гоління;

- розчіски, гребенці та щітки масажні;

- рукавички, тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби;

- товари в аерозольній упаковці;

- вироби з натурального та штучного волосся (перуки);

- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

УВАГА! Обмін і повернення товарів з даного списку Продавцем не проводиться.

                                                 ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ТЕХНІКИ

Увагу! При купівлі товару Ви підтверджуєте свою повну згоду з виконанням наступних правил експлуатації

______________________________________________________________________________________________________________________

1. ВАЖЛИВО!!! Перед використанням приладу переконайтеся, що встановлено коректне напруга (110 або 220 V V). Якщо на задній стінці блоку приладу конструкцією передбачений перемикач напруги, переконайтеся, що він встановлений в коректне положення, у відповідності до напруги в електричній мережі. При необхідності, встановіть його в потрібне положення. За замовчуванням для приладів, що продаються в Україні, встановлено напруга 220 V. У випадку пошкодження виробу в результаті короткого замикання, перевантаження, невідповідності напруги або пошкодження з'єднувальних проводів, прилад не підлягає гарантійному обслуговуванню.

2. У процесі роботи допускається вібрація і шум робочої ручки, а також незначна зміна температури приладу. Дані явища не є дефектом і не підлягають гарантійному ремонту.

3. Відключайте прилад від мережі живлення у випадку, якщо він тривалий час не використовується. Не використовуйте прилад з пошкодженим дротом. Використовуйте прилад виключно за призначенням. Не дозволяйте дітям користуватися приладом без нагляду.

4. Не вмикайте і не вимикайте прилад вологими руками, щоб уникнути травмування електричним струмом. Під час чищення та використання приладу уникайте його намокання. Не допускайте попадання води і інших рідин на прилад.

5. Не залишайте прилад під прямими сонячними променями, в умовах високої температури, поблизу відкритого вогню чи джерела тепла. Прилад повинен експлуатуватися в інтервалі температур від +10С до +35 с при відносній вологості не більше 75%. Стежте, щоб вентиляційні отвори приладу завжди залишалися відкритими, уникайте використання приладу в місцях скупчення пилу.

6. Не розбирайте прилад, не допускайте падіння, звертайтеся з приладом обережно. У разі падіння приладу, перед використанням перевірте його на наявність видимих пошкоджень, у разі їх відсутності, при включенні уважно відстежуйте можлива поява стороннього звуку, вібрації, нагрівання. Перевірте прилад далеко від клієнта перед використанням. При виявленні несправностей в роботі припиніть використання і зв'яжіться з Продавцем.

7. Завжди тримайте прилад на рівній стійкій поверхні у вертикальному положенні. Тримайте ручку на підставці під час використання приладу, якщо передбачена підставка комплектацією. Не зберігайте ручку в розібраному стані, щоб запобігти її пошкодження.

8. Перед заміною насадки завжди відключайте прилад від мережі живлення. Після установки насадки перед включенням приладу переконайтеся, що вона надійно зафіксована. Не торкайтеся рукою до обертової насадці. Не намагайтеся знімати насадку, обертати або розбирати ручку під час роботи мотора. Під час обертання насадки ніколи не відключайте ручку приладу. Не використовуйте нестандартні, асиметричні або пошкоджені насадки. Не міняйте напрям обертання насадки під час роботи мотора. Щоб уникнути поломки ручки машинки, не міняйте напрям обертання занадто часто. Після припинення роботи з насадками рекомендується тримати тестову насадку зафіксованої в ручці приладу.

9. При виникненні питань щодо правильної експлуатації приладу Ви можете зв'язатися з менеджером магазину для отримання консультації за телефоном, вказаним на сайті компанії. Будь ласка, не намагайтеся усунути несправності самотужки, не застосовуйте зайву силу при підключенні комплектуючих, встановлення\ зніманні насадок, не прокручуйте та не розбирайте частини приладу, якщо це не передбачено конструкцією.

_____________________________________________________________________________________________________________________

УВАГА!!! Дотримання даних правил дозволить уникнути потенційних загроз, які можуть спричинити за собою шкоду здоров'ю або пошкодження товару. Відповідно до ст. 4 ЗУ «ПРО захист прав споживачів», Споживач зобов'язаний уважно ознайомитися з умовами експлуатації товару і, в разі необхідності, до початку експлуатації товару звернутися до Продавця за додатковими роз'ясненнями. При недотриманні цих правил Продавець залишає за собою право відмовити Покупцеві в гарантійному обслуговуванні товару.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner